Tuesday, February 9, 2010
♥ 10:07 AM
8 more hours is Haikal's TP . Mcm nervous pulak aku dier amik TP . Hope dier boley buat besok , Insyallah ! And bem too . Hope dier pon boley bikin . Haikal has been waiting to take his TP for weeks .
Today same mcm hari2 yang laen . tak kuar rumah pon , gy kedai pon tak sey . This week maybe tak jumpe love coz firstly i don't have ezlink and secondly haikal ade OT . so yeah , tak jumpe lah . Sedih but i understand that he have to work in order to get sen . Lagypon i need to practice skrg . Haikal pon lambat laun need to go serve his NS . So . tyme tu pon dier tak dpt layan aku sangat . Asalkan aku tak maen blakang dier then everything is fine . I not going to do that lah . I love him sorg now and forever . Dier sorg yang ade dalam hati aku skrg . hee! I love you sayang ! (: