Wednesday, February 17, 2010
♥ 9:38 AM
Dah brape hari tak update . Sorryyyyyyyy! Malas . dah brape hari nie , asik gadoh jekk nan haikal . I don't know lah asal . But he seems like , tak boleyy trust aku agy . Kite gadoh kebanyakan pasal like aku akan tinggalkan dier eventually like dulu lah . blahblahblah . I just need to proof to him that dier salah . salah giler ! Aku takkan tinggalkan dier like i did 3 years ago . I know dah 2 kali aku tinggalkan dier but doesn't mean aku akan tinggalkan dier for the 3rd tyme right ?? Hmm . I understand lau dier susah sangat nak trust aku . takpe lah . i will show him that even kite dah 90 years old ,we will still be together okey sayang ?? (: I sayang~ you! haha .
Saturday is the day ! haha ! Surprise b ! (: continue naruto~~~~~