Welcome to my blog!
This blog is where i record my memories.
Tuesday, March 30, 2010
♥ 9:35 AM
Aiyoh~ now love think aku layan laki laen . Becoz ppd aku cepat abis . Padahal aku asik2 otf nan dier ade ah . Msg agy , berlambak . Dah takde care laen dah untok aku gain love trust . But no worries , aku okey . Aku boley tahan .Anything for our r/s . You don't worry syg , takde nyer cite2 panas pasal third party pat r/s kite nie . Kite akan kekal , if masing stay loyal and sincere . I loyal and sincere pat you . Ape2 pon you pikir , i tak pasal . Pikir lah byk2 . Tapi you will never get cite yang i maen blakang you ever . Coz i tak maen blakang you . I sayang you sorg jekk , now and forever . (:
I rindu Muhammad haikal bin Bapak mentuaku . This sat love kejer , next say love kejer . Mcm nie bile nak jumpe .No choice need to jumpe on wed jugak . you nampak tak syg , WEDNESDAY . If tak jumpe lemah lah aku jawabnyer . ): tak lamer agy ,aku dah start kejer , mase tuu lah aku busy . And susah nak jumpe . So maseh belom kejer nie , Kite kene sacrifice . I tau you kejer , tapi you bukan bujang agy . byesss!
Prologue.
NurulAmira.
Amira lurrvve POKKA green tea & Muhammad Haikal Bin Muhammad. If Haikal ain't here with me, I need green tea to care for my wounds caused by Haikal's unpresence.