Monday, March 29, 2010
♥ 11:49 AM
Kenape aku bodoh sangat ?!! I patot pikir dulu . Aku buat Love sedih sekarang . Tak gune sial aku . Ngok haikal sedih , aku pon sedih . Aku tak boley turn back tyme .Bende dah jadi . Nak menyesal pon tak gune sia . I should have known . Idiot nyer aku nie . memang patot pon haikal panggil aku idiot . So , panggil jelah k you . I tak marah , i tau i bodoh . I tak pikir pasal future . Sume aku tak pikir , baek pasal duit ataupon diri aku sendiri . Honestly , sometimes if i ade problem yang i think cannot be settle for example like when love and i had a huge fight . Aku rase mcm nakcommit suicide. I know like idiot(-.-) gitu but thats what i feel tyme2 mcm nie . Dalam kepale otak nie pikir nak terjon , drink any chemical that i ade pat rumah , gantong diri , stab myself to death . macam2 sia aku pikir . tapi tuu sume tak selesaikan masalah . tambahkan agy sekse nerake adelah . But thats the only bende yang i thinkof now . ah~ stress siak aku . ccb !
Paragraph pat atas tuu means nothing . Ijust type ape yang aku rase skrg nie . Tak tau nak let it out mcm ane . Lau nangis , word2 dalam kepale otak nie tak kuar . so yeah , every word yang pat dalam kepale otak aku dah kuar . But still , im sad ): . Fcuking sad . bye .
Labels: n