Tuesday, March 2, 2010
♥ 6:03 AM
Today i feel alot better than smlm or tadi pagy . Love slalu tanye wether i feel pelik , pening2 . haha ! I suke ah you mcm gitu . I've been researching about how to GEMOK kan badan . And it is hard . Seriously . haha ! same jugak mcm orang gemok nak kurus . Whatever it is , I nak gemok jugak . but not so gemok . nanti haikal taknak aku agy . siols . Aku akan write ape yang aku makan for the day and try to tambah the next day sampai aku reach my ideal weight . 55 kg . Skrg aku 40 plus .
Enuf bout gemokkan badan . still ngah pikir nakskola or kejer .Love say kejer jek . takyah skola . Kerje jekk kot ? bile eh ?? ngok ah , next next week ker , carik lah aku kejer . Mane2 yang jauh dari umah . (:
I MISS MY BF SO MUCH !